ترجمه مقاله یک نظریه دموکراسی مشارکتی بر اساس مورد واقعی پورتو اگاره ( A theory of participatory dem
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

کافی نت دریا

.................

ترجمه مقاله یک نظریه دموکراسی مشارکتی بر اساس مورد واقعی پورتو اگاره ( A theory of participatory democracy based on the real case of Porto Alegre )

 

 

 

 

 

 

 

 

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

فایلی  که امروز برای شما قرار میدم ترجمه مقاله لاتین A theory of participatory democracy based on the real case of Porto Alegre که به ترجمه فارسی میشه یک نظریه دموکراسی مشارکتی بر اساس مورد واقعی پورتو اگاره .

ترجمه ای که در حال حاضر برای شما د وستان قرار داده ام به صورت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد .

خود فایل اصلی لاتین این مقاله با عنوان A theory of participatory democracy based on the real case of Porto Alegre از نظر تعداد صفحه 17 صفحه می باشد و به صورت فایل pdf به صورت رایگان فایل لاتین را قرار داده ام .

شما دوستان عزیز می توانید فایل pdf این مقاله لاتین را در زیر دانلود کنید .

دانلود pdf لاتین مقاله

فایل ترجمه این مقاله با عنوان یک نظریه دموکراسی مشارکتی بر اساس مورد واقعی پورتو اگاره می باشد که همانگونه که در بالا هم ذکر کردم به صورت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد . ترجمه این مقاله که با فونت منظم تنظیم شده در 39 صفحه تنظیم شده .

ترجمه این مقاله توسط یکی از مترجمان رسمی ترجمه شده و کاملا اماده است .

در اینجا قسمتی از متن ترجمه رو برای شما دوستان قرار میدم .

قسمتی از متن ترجمه :

یک نظریه دموکراسی مشارکتی بر اساس مورد واقعی پورتو اگاره

چکیده

دموکراسی مشارکتی فرآیندی از تصمیم گیری جمعی است که عناصری از هر دوی دموکراسی مستقیم و نمایندگی را تلفیق می کند. شهروندان قدرتی برای تعیین پیشنهادات سیاستی دارند و سیاستمداران نقش اجرای سیاست را بر عهده دارند. هدف این مقاله درک این موضوع است که دموکراسی مشارکتی چطور عمل می کند و همینطور مفاهیم آن را بر روی رفتار شهروندان و سیاستمداران و بر پیامدهای سیاستی نهایی بررسی می کند. برای این منظور، ما یک مدل رسمی ارائه شده بواسطه تجربه بودجه بندی مشارکتی اجرا شده در شهر برزیلی پورتو الگره را بررسی می کنیم، که بر طبق مدلی از جلسات با مشارکت ارزشمند اوسیورن و همکارانش ساخته می شود (2000، جلسات مشارکت ارزشمند . مرور اقتصاد آمریکایی 90، 943 - 927)

 

1- مقدمه

"ما تصور باطل دموکراسی مستقیم را در بازار یونان نمی فروشیم، اجاز بدید بخاطر بسپاریم که آن دموکراسی همه نبود اما دموکراسی بهترینها بود."

اولیویادوترا، اولین شهردار انجمن کارگران پورتو الگره.

دموکراسی مشارکتی فرآیندی از تصمیم گیری جمعی است که عناصری از هر دو دموکراسی مستقیم و نمایندگی را ترکیب می کند. شهروندان قدرتی برای تعیین پیشنهاد های سیاستی دارندو سیاستمداران نقش اجرای سیاست را بر عهده میگیرند. گزینگران می توانند عملکرد سیاستمداران را به سهولت با مقایسه پیشنهادات شهروندان با سیاست هایی که واقعاً اجرا شده اند، نظارت کنند. در نتیجه، صلاحدید سیاستمداران به شدت محدود می شود. در این نظام، حدودی که شهروندان می توانند بر سیاست گذاری تأثیر بگذارند و اولویتهای اجتماعی را تعیین کنند مستقیماً با میزانی مطابقت دارد که آنها برای مشارکت خودشان در این فرآیند انتخاب می کنند .

 

لطفا جهت خرید ایمیل معتبر وارد نمایید . فایل پس از خرید علاوه بر لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد .

 

مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.